poniedziałek, 5 listopada 2012

Prawdopodobna decyzja...

Otóż nie jestem pewna w 100%, ale prawdopodobnie zakończę tego bloga... Jak widać nikt tego nie czyta i nikt się nim nie interesuje. Nawet nie mam pewności czy ktoś w ogóle, zobaczy ten tekst.... Jeżeli zobaczę, że jednak komuś zależy na tym opowiadani to będę to dalej pisać, chociażby dla dwóch osób (co najmniej 2 :p). Jeżeli nie to daję sobie spokój z pisaniem bo najwidoczniej nie mam talentu... Proszę jeżeli czytasz to, to zagłosuj w ankiecie i skomentuj rozdział! Tak trudno wystukać chociażby głupie: "fajny rozdział!" ?
Jeżeli to przeczytałeś to dziękuję :*
Alice xxx

3 komentarze:

  1. Cała twoja książka jest super. Nie pisałam żadnych komentarzy, ponieważ wczoraj zaczęłam pisać i pomyślała, że to nie ma sensu bym go pisała. Bardo proszę nie usuwaj tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie kończ :c fajnie się czyta ;) NIE USUWAJ, prooszę ! ;P
    http://they-don-t-know-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Alaaa!!! juz Ci mówiłam!!! jak go usuniesz, to Cię zabiję!!!1 :c

    OdpowiedzUsuń